Wednesday 26 December 2012

Semoga berbahagia hendaknya

Tuhan Jagakan Dia – Motif Band
Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku

Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Walau ku tahu kau takkan sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Tuhan jagakan dia

Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku


Sebenarnya tak tahu nak update blog nie... Saja suka2 dengar lagu nieh... =)


''Ya Allah ya tuhanku,jika dia benar jodohku,dekatkanlah hatinya dgn hatiku.. ikatkanlah kasih sayang antara ku,( dia dan pilihan hatinya ).redhailah kami,peliharalah kasih sayang ini sehingga ke akhir hayat kami.semoga dia dapat menjadi jodohku yg terbaik dlm hidupku dan imamku yg soleh hingga ke akhirnyaa.. aamiinn :') ''

smoga doa anda di jabal rahmah di makbulkan
amin yaa rabbal al amin =)




2 comments:

  1. huhu.. tiap2 malam dengar lagu nie.. sharee?? tolong buatkan cm sharee shoutbox... huhu

    ReplyDelete